![](https://wydawnictwo.uksw.edu.pl/1065-large_default/-e-book-wizerunek-prezydenta-andrzeja-dudy-na-lamach-tygodnika-powszechnego-2015-2020.jpg)
![](https://wydawnictwo.uksw.edu.pl/1065-large_default/-e-book-wizerunek-prezydenta-andrzeja-dudy-na-lamach-tygodnika-powszechnego-2015-2020.jpg)
szyfrowane połączenie SSL
tania wysyłka
możliwość zwrotu
Niniejszą książkę należy usytuować wśród publikacji badających wizerunek polskich liderów politycznych. Kontekst społeczno-polityczny od¬niósł się do kwestii obecnych w agendzie medialnej i politycznej w drugiej dekadzie XXI wieku. Przeprowadzona analiza prasoznawcza uwyraźniła istnienie procesu dychotomizacji polskiej sceny politycznej oraz silnych antagonizmów o charakterze politycznym w polskim społeczeństwie i polskiej opinii publicznej, której jednym z wyrazicieli jest opiniotwórczy „Tygodnik Powszechny”. Ambicją piszącego była weryfikacja, w jakim stopniu prezydentura Andrzeja Dudy była postrzegana przez periodyk jako autonomiczna wobec obozu Zjednoczonej Prawicy sprawującego w tym samym czasie rządy. Analiza objęła także reprezentacje medialne deklarowanego przez prezydenta przywiązania do wartości chrześcijańskich.