zoom_in
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

O kiczu religijnym jako fenomenie w perspektywie komunikologicznej i medioznawczej

0,00 zł
Brutto
Ilość
block Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie

 

szyfrowane połączenie SSL

 

tania wysyłka

 

możliwość zwrotu

Spis treści

Monografia dotyczy istotnego aspektu kultury masowej, jaką jest zjawisko kiczu i kiczu religijnego. Autor analizuje kicz religijny z perspektywy komunikologicznej i medioznawczej, co jest pewną nowością w obszarze badań nad kiczem religijnym. Traktuje przy tym kicz religijny jako pewien artefakt, który pełni rolę mediacyjną między sacrum a profanum, jako medium, za pośrednictwem którego człowiek materializuje to, co niepojęte i transcendentne. Książka prezentuje badania kiczu religijnego przeprowadzone przez autora metodą zintegrowanych wywiadów grupowych (fokusów), a także badania netnograficzne, analizujące wypowiedzi internautów na internetowych forach dyskusyjnych. Badania fokusowe zostały dopełnione ankietami audytoryjnymi (pretesty i posttesty). Książka polecana jest nie tylko komunikologom i medioznawcom, ale także socjologom kultury, politologom czy teologom. Może być także podręcznikiem dla studentów badających współczesne media i kulturę masową.

Opis

Autor
Krzysztof Stępniak
Rok wydania
2024
Język publikacji
Polski
ISBN
978-83-8281-521-4
Liczba stron
398
Format
B5
Oprawa
miękka

Specyficzne kody