zoom_in
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

Standardy profesjonalnego public relations

42,00 zł
Brutto
Ilość

 

szyfrowane połączenie SSL

 

tania wysyłka

 

możliwość zwrotu

W monografii – poza nowo sformułowanym kodeksem etyki PR – kilkunastu autorów przedstawia argumenty uzasadniające tezę, że etyczny, czyli profesjonalny, public relations może służyć całemu społeczeństwu i biznesowi. Książka jest przewodnikiem i poradnikiem, jak godzić lojalność wobec pracodawcy z interesem społecznym, a przy tym również uwzględniać strategię zrównoważonego rozwoju. Przekonuje, że etyczny PR ma w sobie duży potencjał pozytywnego wpływu także na rozwój etycznego biznesu.

SPIS TREŚCI

20 Przedmioty

Opis

Autor
red. Jerzy Olędzki
Rok wydania
2020
Język publikacji
Polski
ISBN
978-83-8090-822-2
Liczba stron
392
Format
B5
Oprawa
twarda

Specyficzne kody