zoom_in
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

Dzieci z trudnościami poznawczymi i emocjonalnymi w młodszym wieku

29,00 zł
Brutto
Ilość
block Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie

 

szyfrowane połączenie SSL

 

tania wysyłka

 

możliwość zwrotu

Spis treści do pobrania

Celem monografii jest ukazanie możliwości oddziaływania psychopedagogicznego w pracy z dziećmi młodszymi (w przedszkolu i szkole), doświadczającymi ograniczeń intelektualnych bądź afektywnych. Książka składa się z dziewięciu rozdziałów, poświęconych zróżnicowanym zagadnieniom, m.in. terapii dzieci z trudnościami emocjonalnymi, biblioterapii, kynoterapii, rozwijaniu empatii u dzieci czy efektywności wykorzystania podręczników szkolnych w klasach, w których kształcą się wspólnie kilkulatki z niepełnosprawnościami i te bez dysfunkcji. Książka skierowana jest do różnych grup odbiorców: studentów pedagogiki, pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pedagogiki specjalnej, a także pedagogów i nauczycieli pracujących z uczniami z wyzwaniami rozwojowymi, jak również do naukowców zainteresowanych problematyką wsparcia dzieci młodszych.

D/65

Opis

Autor
(red.) Emilia Śmiechowska-Petrovskij, Elżbieta Kwiatkowska
Rok wydania
2018
Język publikacji
Polski
ISBN
978-83-8090-508-5
Liczba stron
202
Format
B5
Oprawa
miękka

Specyficzne kody