Dzieci z trudnościami poznawczymi i emocjonalnymi w młodszym wieku
szyfrowane połączenie SSL
tania wysyłka
możliwość zwrotu
Celem monografii jest ukazanie możliwości oddziaływania psychopedagogicznego w pracy z dziećmi młodszymi (w przedszkolu i szkole), doświadczającymi ograniczeń intelektualnych bądź afektywnych. Książka składa się z dziewięciu rozdziałów, poświęconych zróżnicowanym zagadnieniom, m.in. terapii dzieci z trudnościami emocjonalnymi, biblioterapii, kynoterapii, rozwijaniu empatii u dzieci czy efektywności wykorzystania podręczników szkolnych w klasach, w których kształcą się wspólnie kilkulatki z niepełnosprawnościami i te bez dysfunkcji. Książka skierowana jest do różnych grup odbiorców: studentów pedagogiki, pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pedagogiki specjalnej, a także pedagogów i nauczycieli pracujących z uczniami z wyzwaniami rozwojowymi, jak również do naukowców zainteresowanych problematyką wsparcia dzieci młodszych.
Opis
- Autor
- (red.) Emilia Śmiechowska-Petrovskij, Elżbieta Kwiatkowska
- Rok wydania
- 2018
- Język publikacji
- Polski
- ISBN
- 978-83-8090-508-5
- Liczba stron
- 202
- Format
- B5
- Oprawa
- miękka