

Pandemia jako "znak czasu"...

Wychowanie do wartości....

Zarys poetyki uwodzenia. O...

szyfrowane połączenie SSL
tania wysyłka
możliwość zwrotu
Temat katechety jako animatora misyjnego jest założeniem odnoszącym się do stanu faktycznego – fundamentalnych kwestii z zakresu katechetyki, wytycznych związanych z formacją katechetów oraz elementów treściowych obowiązujących programów katechetycznych. W znacznej mierze odnosi się również do misjologii, z perspektywy której określone są kluczowe kwestie związane z misyjną działalnością Kościoła. Poza opisem obecnej sytuacji - i w nawiązaniu do niego - w opracowaniu pojawi się próba uzasadnienia słuszności oczekiwania, by katecheci w ramach realizowanej posługi słowa pobudzali uczniów do wspierania misji. Zostaną również sformułowane postulaty odnośnie do takiego przygotowania katechetów, by w swej pracy chętniej i bardziej efektywnie podejmowali różnorakie formy animacji misyjnej – nie tyle jako dodatkową aktywność, ile zadania wynikające z katechetycznego posłannictwa.
                                                                                                                                                                                                                   Ze wstępu