zoom_in
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

Powiększenie i intensyfikacja w kulturze

50,00 zł
Brutto
Ilość

 

szyfrowane połączenie SSL

 

tania wysyłka

 

możliwość zwrotu

SPIS TREŚCI

Literatura, moda, reklama, film, teologia – to tylko niektóre z obszarów, w których kategorie powiększenia i intensyfikacji znajdują swoje zastosowanie. W najnowszym tomie z cyklu Interdyscyplinarne Kategorie Kulturoznawstwa przeczytamy m.in. o: megalomanii Nerona, fast fashion, włoskim postmodernizmie, reklamowych gigahiperbolach, Hamlecie Garbaczewskiego, Francisie Baconie, opowiadaniach Orbitowskiego czy e-utworach Leszka Onaka. Czy żyjemy w kulturze nadmiaru? Czy potrzebujemy nieustannej intensyfikacji wrażeń i emocji? Jakie formy powiększenia stosuje się w sztuce i w jakim celu? –  te problemy, jak i wiele innych poruszają autorzy Powiększenia i intensyfikacji w kulturze.

P/353
28 Przedmioty

Opis

Autor
red. Brygida Pawłowska-Jądrzyk
Rok wydania
2022
Język publikacji
Polski
ISBN
978-83-8281-083-7
Nazwa serii
Prace Katedry Poetyki Intersemiotycznej i Komparatystyki Mediów
Liczba stron
492
Format
B5
Oprawa
twarda

Specyficzne kody

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: