keyboard_arrow_left
keyboard_arrow_right
Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego
28,00 zł
Brutto
szyfrowane połączenie SSL
tania wysyłka
możliwość zwrotu
Sponsoring telewizyjny może być czynem nieuczciwej konkurencji. Publikacja porusza kwestię uczciwości relacji rynkowych pomiędzy promującym się przedsiębiorcą a innymi podmiotami. Odpowiadając na pytania o granice zgodności z prawem w tym obszarze, stara się wypełnić niedosyt publikacji na temat prawnych ram sponsoringu telewizyjnego. Porusza bowiem zagadnienie czynu nieuczciwej konkurencji, istotne dla przedsiębiorców, mediów i praktyków prawa.
C/191
100 Przedmioty
Opis
- Autor
- Mariusz Grabowski
- Rok wydania
- 2016
- Język publikacji
- Polski
- ISBN
- 978-83-8090-275-6
- Liczba stron
- 234
- Format
- A5
- Oprawa
- miękka