zoom_in
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego

28,00 zł
Brutto
Ilość

 

szyfrowane połączenie SSL

 

tania wysyłka

 

możliwość zwrotu

Spis treści do pobrania

Sponsoring telewizyjny może być czynem nieuczciwej konkurencji. Publikacja porusza kwestię uczciwości relacji rynkowych pomiędzy promującym się przedsiębiorcą a innymi podmiotami. Odpowiadając na pytania o granice zgodności z prawem w tym obszarze, stara się wypełnić niedosyt publikacji na temat prawnych ram sponsoringu telewizyjnego. Porusza bowiem zagadnienie czynu nieuczciwej konkurencji, istotne dla przedsiębiorców, mediów i praktyków prawa.

C/191
100 Przedmioty

Opis

Autor
Mariusz Grabowski
Rok wydania
2016
Język publikacji
Polski
ISBN
978-83-8090-275-6
Liczba stron
234
Format
A5
Oprawa
miękka

Specyficzne kody