zoom_in
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego

28,00 zł
Brutto
Ilość
block Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie

 

szyfrowane połączenie SSL

 

tania wysyłka

 

możliwość zwrotu

Spis treści do pobrania

Sponsoring telewizyjny może być czynem nieuczciwej konkurencji. Publikacja porusza kwestię uczciwości relacji rynkowych pomiędzy promującym się przedsiębiorcą a innymi podmiotami. Odpowiadając na pytania o granice zgodności z prawem w tym obszarze, stara się wypełnić niedosyt publikacji na temat prawnych ram sponsoringu telewizyjnego. Porusza bowiem zagadnienie czynu nieuczciwej konkurencji, istotne dla przedsiębiorców, mediów i praktyków prawa.

C/191

Opis

Autor
Mariusz Grabowski
Rok wydania
2016
Język publikacji
Polski
ISBN
978-83-8090-275-6
Liczba stron
234
Format
A5
Oprawa
miękka

Specyficzne kody