zoom_in
keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

Film jako przekaz perswazyjny

25,00 zł
Brutto
Ilość

 

szyfrowane połączenie SSL

 

tania wysyłka

 

możliwość zwrotu

SPIS TREÅšCI

Film jako przekaz perswazyjny stanowi trzeci tom studiów dotyczących krytycznej analizy seriali telewizyjnych oraz filmów fabularnych badanych jako specyficzne przekazy medialne. Po tomie o charakterystycznej metodzie indukcji komunikatów audiowizualnych (Film w perspektywie teologii mediów i edukacji medialnej, Warszawa 2017), realizowanej przez uczonych z Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz o filmie religijnym (Pokazać niewidzialne. Film religijny w perspektywie teologii środków społecznego przekazu, Warszawa 2019) kolejna praca zbiorowa pracowników zgrupowanych głównie w Katedrze Teologii Środków Społecznego Przekazu i Edukacji Medialnej poświęcona jest zagadnieniu szeroko rozumianej perswazji ekranowej. Analiza odrębnych i najrozmaitszych przypadków, a więc m. in. obrazów kryminalnych, obyczajowych, wojennych oraz badanie wizerunków przeróżnych postaci, np. pedagogów, dziennikarzy, duchownych stanowi egzemplifikację zastosowanej metody ukazującej kontekst oraz  cel przekazów  z istoty rzeczy rozrywkowych, ale jednocześnie niezwykle sugestywnych, przedstawiających określone treści światopoglądowe składające się na mniej lub bardziej wyraźny komunikat perswazyjny, co zostało mocno zaakcentowane również w artykule o filmie animowanym.

F/87
48 Przedmioty

Opis

Autor
red. Paweł Płatek
Rok wydania
2021
Język publikacji
Polski
ISBN
978-83-8090-843-7
Liczba stron
146
Format
A5
Oprawa
miękka ze skrzydełkami

Specyficzne kody

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: